TOHUMDAN FİDANA UZANAN SÜRECİ UYGULAMALI ÖĞRENİYORLAR

Öğrenciler, öğretmenleriyle birlikte olgunlaşan kozalakları toplarken, merak ettikleri soruların da yanıtlarını aldılar.

ISPARTA Yayın: 16 Ekim 2023 - Pazartesi - Güncelleme: 16.10.2023 15:11:00
Editör -
Okuma Süresi: 2 dk.
Google News

Isparta Belediyesi, Milli Eğitim Müdürlüğü, Tema Vakfı ve Orman Bölge Müdürlüğü işbirliğinde ilkokul 3. sınıf öğrencilerine ‘Tohumdan Fidana, Fidandan Ormana Uygulamalı Eğitim Çalışması’ bu yıl Cumhuriyetimizin 100’üncü kuruluş yılına ithafen gerçekleştirildi. 

Isparta Belediyesi, Milli Eğitim Müdürlüğü, Tema Vakfı ve Orman Bölge Müdürlüğü işbirliğinde her yıl kentteki ilkokul 3’üncü sınıf öğrencilerine yönelik ‘Tohumdan Fidana, Fidandan Ormana Uygulamalı Eğitim Çalışması’ gerçekleştiriliyor. Bu yıl ki çalışma Cumhuriyetimizin 100’üncü yılına ithafen yapıldı. Erozyonu önleme, doğa ile çevre konularında öğrencileri bilinçlendirme ve ekolojik okuryazarlıklarını güçlendirme amacıyla düzenlenen etkinlik Atabey-Gönen ilçeleri arasındaki Orman Bölge Müdürlüğü Karaçam Ormanı Tohum Sahasında gerçekleştirildi. Etkinlikte öğrencilere uygulamalı olarak karaçam kozalağının toplanması, tohumlarının çıkarılması ve dikilme süreçleri anlatıldı. 
Tema Vakfı İl Temsilcisi Aysel İnce, etkinliğin gerçekleştirilmesinde Isparta Belediyesi’nin büyük desteklerinin olduğunu belirterek, desteklerinden dolayı Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen’e teşekkür etti. İnce, “Milli Eğitim Müdürlüğümüz ve Orman Bölge Müdürlüğümüze de katkılarından dolayı teşekkür ediyoruz” dedi.
Etkinliğin sonunda 150 öğrenciye Isparta Belediyesi tarafından katılım belgesi takdim edildi. Ayrıca öğrencilere sınıf arkadaşlarıyla birlikte dikimlerini yapmaları için tohum verildi.

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.